FitChef Partnerportaal

Alle relevante info en bestanden voor B2B Partners

Informatie voor partners

Gebruik je FitChef zakelijk en heb je een vraag? Of zoek je bepaalde bestanden? Je vindt hieronder alle informatie en handige bestanden die je nodig hebt. Staat er toch niet tussen wat je nodig hebt? Neem gerust contact op, dan zorgen we dat het voor jou beschikbaar wordt gesteld.

FAQ

Handige artikelen en antwoorden

Instructievideo’s

Eenvoudige en visuele uitleg

Marketing tools

Marketingmateriaal dat je kunt gebruiken

Roadmap

We zijn continue aan het ontwikkelen. Bekijk waar we aan werken, de to-do lijst en voeg zelf wensen toe!

Webinars

Bekijk alle herhalingen van webinars die gegeven zijn


Contact opnemen

Hoe je ons support team kunt bereiken:

Mail: [email protected]

Whatsapp supportgroep: lid worden

Of scan hier de QR

 

FAQ / Veelgestelde vragen voor partners:

Bekijk hieronder of jouw vraag al beantwoord is:

Het voedingsschema systeem van FitChef is gebouwd om veel verschillende diëten te kunnen faciliteren. De complete lijst vind je hieronder. 
Om een dieet in te stellen, kun je zelf voor je klanten de settings aanpassen. Zo kun je het aantal eiwitten, vetten en koolhydraten aanpassen, zodat deze beter bij een dieet passen. Ook kun je bepaalde intoleranties of producten uitsluiten die niet in een specifiek dieet horen. Denk aan vlees of vis voor vegetarische gerechten of brood bij een koolhydraatarm dieet.

Diëten die wij ondersteunen:

  • Eiwitrijk dieet
  • Vegetarisch
  • Pescetarisch
  • Koolhydraatarm / beperkt
  • Intermittent Fasting
  • Paleo

Heb je een specifiek dieet dat niet op deze lijst staat? Laat het ons weten!

Je hebt als partner twee opties:

  • De klant betaalt zélf aan weekschema het reguliere tarief. Jij ontvangt standaard 25% commissie over dit bedrag. Dit is ook terugkerend! Dus als een abonnement verlengd wordt, dan ontvang je ook daar commmissie over.
  • Je nodigt je klant handmatig uit via je prepaid paneel. De klant kan zich (gratis) aanmelden, jij als partner betaalt €5 ex btw per maand voor iedere actieve klant. Aan het eind van de maand ontvang je een factuur van alle actieve klanten van die maand. Je bent zelf vrij om een vergoeding met de klant te regelen!

Binnen jouw FitChef heb je twee keuzes: via een commissielink óf door zelf te betalen voor jouw klanten.

  1. Indien klanten zich aanmelden via jouw commissielink, dan zie je deze klant in je dashboard met een rood label “commissie” erbij. Jouw klant regelt zelf de instellingen, eetvoorkeuren en het abonnement.
  2. Indien jij de klant toevoegt en voor de klant betaalt (5 euro per maand), dan kun je de klant actief coachen en beheren. In jouw dashboard zie je een overzicht met alle klanten. Let op: je dient eerst een mandaat te geven voor automatische incasso’s, voordat deze functie beschikbaar wordt.

Heb je hier vragen over? Mail naar [email protected]

Het is afhankelijk van het type klant, hoe deze kan opzeggen:

  1. Indien klanten zich aangemeld hebben via jouw commissielink, dan zie je deze klant in je dashboard met een rood label “commissie” erbij. De klant kan alleen zelf opzeggen. Dit kan de klant onder instellingen -> abonnement of door te mailen naar [email protected]
  2. Indien jij de klant toevoegt en voor de klant betaalt, dan kun je de klant eerst op inactief zetten (via beheer -> inactiveren). Vervolgens kun je de klant verwijderen door opnieuw op beheer -> verwijderen te klikken.
    Let op: je betaalt nog steeds voor inactieve klanten. Wil je niet meer betalen, dan dien je de klant te verwijderen!


Bekijk hier ook de uitlegvideo

Jouw gegevens zijn terug te vinden in je FitChef partner dashboard. Log dus in via fitchef.nl/inloggen en via het tabje commissie zie je jouw totale commissie en hoe deze is opgebouwd.

Als er een drempelbedrag is bereikt dan wordt je uitbetaald. Je ontvangt dan een op het mailadres van jouw account. Deze factuur is geschikt voor administratie en boekhouding.

Let op: momenteel ontwikkelen we nog een functie waarmee de facturen straks ook in je dashboard inzichtelijk zijn.

Wanneer er een bedrag is afgeschreven, dan worden de facturen binnen 1 werkweek naar je verzonden via het bij ons bekende e-mailadres.

Mis je een factuur of klopt er iets niet? Mail dan naar [email protected]

Op dit moment is er nog géén mobiele app beschikbaar voor ons whitelabel weekschema programma. Het staat wel op onze to-do lijst.

Tip: weekschema.nl is helemaal geoptimaliseerd en gebouwd voor mobiele apparaten. Je kunt gebruikers adviseren om weekschema.nl op te slaan als link op je beginscherm. Hier vind je de uitleg.

Je kunt je aanmelden door je gegevens in te vullen via deze aanmeldlink. Wil je liever eerst contact met een collega van FitChef? Mail dan naar [email protected] of [email protected]

Jouw eetschema’s zijn whitelabel, klanten zien dus geen FitChef.

Wij sturen je klanten zodra er een nieuw weekmenu klaarstaat namens je eigen (bedrijfs)naam een mail met een link om in te loggen. Zijn ze de link kwijt? Dan kunnen ze via www.weekschema.nl inloggen met hun mailadres dat jij hebt aangemaakt.

Dit is helaas nog niet zelf aan te passen. Mail naar [email protected], geef aan welke account gewijzigd dient te worden en wij zorgen dat jouw huisstijl geüpdatet wordt!

We sturen alleen weekmenu’s naar actieve klanten. Controleer bij je klantoverzicht of de klant op ‘actief’ staat. Staat de klant op actief, maar ontvangt deze nog steeds geen weekmenu’s? Neem dan contact met ons via [email protected] of [email protected]