FitChef Partnerportaal
Alle relevante info en bestanden voor B2B Partners
Informatie voor partners
Gebruik je FitChef zakelijk en heb je een vraag? Of zoek je bepaalde bestanden? Je vindt hieronder alle informatie en handige bestanden die je nodig hebt. Staat er toch niet tussen wat je nodig hebt? Neem gerust contact op, dan zorgen we dat het voor jou beschikbaar wordt gesteld.
Roadmap
We zijn continue aan het ontwikkelen. Bekijk waar we aan werken, de to-do lijst en voeg zelf wensen toe!
Webinars
Bekijk alle herhalingen van webinars die gegeven zijn
Contact opnemen
Hoe je onze support, specifiek voor
zakelijke partners kunt bereiken:
Mail: [email protected]
FAQ / Veelgestelde vragen voor partners:
Bekijk hieronder of jouw vraag al beantwoord is:
Het voedingsschema systeem van FitChef is gebouwd om veel verschillende diëten te kunnen faciliteren. De complete lijst vind je hieronder.
Om een dieet in te stellen, kunnen klanten of gebruikers zelf de settings aanpassen. Zo kun je het aantal eiwitten, vetten en koolhydraten aanpassen, zodat deze beter bij een dieet passen. Ook kun je bepaalde intoleranties of producten uitsluiten die niet in een specifiek dieet horen. Denk aan vlees of vis voor vegetarische gerechten of brood bij een koolhydraatarm dieet.
Diëten die wij ondersteunen:
- Eiwitrijk dieet
- Vegetarisch
- Pescetarisch
- Koolhydraatarm / beperkt
- Intermittent Fasting
- Paleo
Heb je een specifiek dieet dat niet op deze lijst staat? Laat het ons weten!
De betaling loopt via de klant of gebruiker van het systeem. Dit betekent:
- De klant betaalt zélf aan weekschema het reguliere tarief. Jij ontvangt standaard 25% commissie over dit bedrag. Dit is ook terugkerend! Dus als een abonnement verlengd wordt, dan ontvang je ook daar wederom commissie over.
- Voorheen kon je als partner ook betalen voor je klant. Deze optie is uitgefaseerd en alleen nog beschikbaar voor partners die hier vroeger gebruik van maakten.
Indien klanten zich aanmelden via jouw commissielink, dan zie je deze klant in je dashboard met een rood label “commissie” erbij. Jouw klant regelt zelf de instellingen, eetvoorkeuren en hun abonnement.
Voorheen kon je als coach zelf ook instellingen van de klant inzien en wijzigen. Deze functie wordt uitgefaseerd. Je kunt de klantgegevens dan niet meer inzien. We bieden de optie voor 1-op-1 coaching aan via een andere partner.
Heb je hier vragen over? Mail naar [email protected]
Het is afhankelijk van het type klant, hoe deze kan opzeggen:
- Indien klanten zich aangemeld hebben via jouw commissielink, dan zie je deze klant in je dashboard met een rood label “commissie” erbij. De klant kan alleen zelf opzeggen. Dit kan de klant onder instellingen -> abonnement of door te mailen naar [email protected]
- Indien jij de klant toevoegt en voor de klant betaalt, dan kun je de klant eerst op inactief zetten (via beheer -> inactiveren). Vervolgens kun je de klant verwijderen door opnieuw op beheer -> verwijderen te klikken.
Let op: je betaalt nog steeds voor inactieve klanten. Wil je niet meer betalen, dan dien je de klant te verwijderen!
Jouw gegevens zijn terug te vinden in je FitChef partner dashboard. Log dus in via fitchef.nl/inloggen en via het tabje commissie zie je jouw totale commissie en hoe deze is opgebouwd.
Als er een drempelbedrag van €50 is bereikt dan word je uitbetaald. Dit gebeurt aan het begin van iedere maand. Je ontvangt dan een melding en factuur op het mailadres van jouw account. Deze factuur is geschikt voor administratie en boekhouding.
Wanneer er een bedrag is afgeschreven, dan worden de facturen binnen 1 werkweek naar je verzonden via het bij ons bekende e-mailadres.
Mis je een factuur of klopt er iets niet? Mail dan naar [email protected]
Al jouw klanten kunnen (gratis) gebruik maken van de FitChef App (iOS en Android).
Let op: De app is dus niet whitelabel! Je kunt er zelf voor kiezen of je dit wilt communiceren naar je klanten.
Tip: weekschema.nl is helemaal geoptimaliseerd en gebouwd voor mobiele apparaten. Je kunt gebruikers adviseren om weekschema.nl op te slaan als link op je beginscherm. Hier vind je de uitleg.
Je kunt je aanmelden door je gegevens in te vullen via deze aanmeldlink.
Aanmelden kost eenmalig €99,- ex btw. Er zijn geen vaste maandelijkse kosten verbonden aan een FitChef Commissie account.
Jouw eetschema’s zijn whitelabel, klanten zien dus geen FitChef.
Wij sturen je klanten zodra er een nieuw weekmenu klaarstaat namens je eigen (bedrijfs)naam een mail met een link om in te loggen. Zijn ze de link kwijt? Dan kunnen ze via www.weekschema.nl inloggen met hun mailadres dat jij hebt aangemaakt.
Dit is helaas nog niet zelf aan te passen. Mail naar [email protected], geef aan welke account gewijzigd dient te worden en wij zorgen dat jouw huisstijl geüpdatet wordt!
We sturen alleen weekmenu’s naar actieve klanten. Controleer bij je klantoverzicht of de klant op ‘actief’ staat. Staat de klant op actief, maar ontvangt deze nog steeds geen weekmenu’s? Neem dan contact met ons via [email protected]